Med Hundene Sisse (gravhund) og Pelle (westie) på efterårstur i Vinderød skov
Der er bestemt en muldvarp eller en mus her
her er dejlig meget at snuse til
Smukke farver i dette efterår 2009
Skovsøen smuk som altid selv i gråvejr
men endnu smukkere når solen skinner
Den ene dag hvor billederne er taget var det overskyet
men dagen efter havde vi høj blå himmel
engang et stort og smukt træ
Annemoner kan gro næsten alle steder
Privatlivspolitik

OK